• ANASAYFA
  • GENEL
  • Uşak’ta, Şehitleri Anma Gününde Yıl Dönümü Dolayısıyla Etkinlikler Düzenlendi

Uşak’ta, Şehitleri Anma Gününde Yıl Dönümü Dolayısıyla Etkinlikler Düzenlendi

Reklam Alanı (Arayın : 05444331555)
Uşak
Reklam Alanı (Arayın : 05444331555)

Uşak'ta, 18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi'nin 103. yıl dönümü dolayısıyla etkinlikler düzenlendi.

Uşak'ta, Şehitleri Anma Gününde Yıl Dönümü Dolayısıyla Etkinlikler Düzenlendi

Gün dolayısıyla Atatürk Kültür Merkezi'nde İzzettin Çalışlar Anadolu Lisesi tarafından program gerçekleştirildi ve Valilik tarafından şehit yakınları ve gaziler onuruna yemek verildi.

Uşak Valisi Salim Demir, yemekte yaptığı konuşmada, Zeytin Dalı Harekatı'nda, Türk Silahlı Kuvvetleri ve beraberindeki Özgür Suriye Ordusu güçlerinin Afrin'i tamamen ele geçirdiğine dikkati çekerek, Mehmetçik'e şükranlarını arz ettiğini söyledi.  (AA)

Ege'de İzmir Haber – İzmir Haberler

Haber Editör Haber Editörü

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?