• ANASAYFA
  • GENEL
  • İtfaiye ekibi yangına giderken kaza yaptı: yaralılar var

İtfaiye ekibi yangına giderken kaza yaptı: yaralılar var

Reklam Alanı (Arayın : 05444331555)
Ekran Alıntısı 2
Reklam Alanı (Arayın : 05444331555)

İzmir’de yangına müdahale etmek için yola çıkan itfaiye aracı kaza yaptı. Devrilen itfaiye aracının içerisindeki 3 itfaiye personeli yaralandı.

İtfaiye ekibi yangına giderken kaza yaptı: yaralılar var

Aliağa Kuzey Bölge Amirliğine bağlı 1. Posta Seyrek Grubu, yangın ihbarına giderken kaza yaptı. İtfaiye aracı yoldan çıkarak yan yatarken kaza sonucu 3 itfaiye personeli yaralandı. Yaralı itfaiye personelleri Çiğli Bölge Eğitim Araştırma Hastanesi’nde tedavi alıntına alındı.

Tedavi altına alınan itfaiye personellerinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, kazada yaralanan itfaiye personellerine İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer, geçmiş olsun dileklerini iletti.iha

Ege'de İzmir Haber

Ege'de İzmir Haber – İzmir Haberler

Haber Editör Haber Editörü

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.