• ANASAYFA
  • GENEL
  • Tarım ve Orman Bakanı Kirişci, Kanadalı mevkidaşı Bibeau ile görüştü

Tarım ve Orman Bakanı Kirişci, Kanadalı mevkidaşı Bibeau ile görüştü

Reklam Alanı (Arayın : 05444331555)
ege
Reklam Alanı (Arayın : 05444331555)

Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci, Endonezya'da Kanada Tarım ve Tarımsal Gıda Bakanı Marie Claude Bibeau ile bir araya geldi. G20 Tarım Bakanları Toplantısı, "Birlikte daha iyi, daha güçlü" temasıyla Endonezya'nın Bali kentinde başladı.

Tarım ve Orman Bakanı Kirişci, Kanadalı mevkidaşı Bibeau ile görüştü

Toplantıya Türkiye'den Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci katıldı. G20 marjında ikili temaslarda bulunan Bakan Kirişci, Kanada Tarım ve Tarımsal Gıda Bakanı Marie Claude Bibeau ile ikili görüşme gerçekleştirdi. Tarım alanında karşılıklı iş birliklerinin değerlendirildiği görüşmede, tarım sektöründe dijitalleşme ve inovasyon konuları ele alındı. ,iha

Egede  İzmir Haber

Ege'de İzmir Haber – İzmir Haberler

Haber Editör Haber Editörü

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.