Türkiye’ye tarihinin ilk Avrupa Ligi Kupası’nı getiren Fenerbahçe, gelecek yıl için kolları sıvadı.
Gençlerbirliği Teknik Direktörü Ümit Özat, Ramazan ayında maç oynatan TFF’yi eleştirdi.