• ANASAYFA
  • SİYASET
  • Vahit Kirişci: “Tarım ve Orman sektörümüzü el birliğiyle daha da ileriye taşıyacağız”

Vahit Kirişci: “Tarım ve Orman sektörümüzü el birliğiyle daha da ileriye taşıyacağız”

Reklam Alanı (Arayın : 05444331555)
VAHİT KİRİŞÇİ
Reklam Alanı (Arayın : 05444331555)

Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci, “Bugüne kadar hizmet veren Bakanlarımıza teşekkür ediyorum. Bizlere bu şerefli görevi tevdi eden Cumhurbaşkanımıza şükranlarımı sunuyorum” dedi.

Vahit Kirişci: “Tarım ve Orman sektörümüzü el birliğiyle daha da ileriye taşıyacağız”

Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci, sosyal paylaşım sitesi Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, "Değerli Bakanımız Sayın Bekir Pakdemirli’den hizmet bayrağını devraldık, Gazi Meclisimizde yemin ederek görevimize başladık.

Bugüne kadar hizmet veren Bakanlarımıza teşekkür ediyorum. Bizlere bu şerefli görevi tevdi eden Cumhurbaşkanımıza şükranlarımı sunuyorum.

Çiftçimiz, üreticimiz ve tüm paydaşlarımızla, Bakanlık ailemizin çok değerli çalışanlarıyla Tarım ve Orman sektörümüzü el birliğiyle daha da ileriye taşıyacağız” ifadelerini kullandı.iha

Ege'de İzmir Haber

Ege'de İzmir Haber – İzmir Haberler

Haber Editör Haber Editörü

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.