DSİ Misafirhanesi ve Yemekhanesi Hizmete Açıldı

Reklam Alanı (Arayın : 05444331555)
DSİ Misafirhanesi ve Yemekhanesi Hizmete Açıldı
Reklam Alanı (Arayın : 05444331555)

Devlet Su İşleri 21. Bölge Müdürlüğü yerleşkesinde yapımı tamamlanan tesislerin açılışı yapıldı.

DSİ Misafirhanesi ve Yemekhanesi Hizmete Açıldı

DSİ 21. Bölge Müdürlüğü yerleşkesinde bulunan “Aydın DSİ 21. Bölge Müdürlüğü Misafirhane Tesisi ve Yemekhanesi” dualarla hizmete açıldı.

DSİ 21. Bölge Müdürü Mehmet Akif Balta’nın açılışını yaptığı tesisin açılış törenine Bölge Müdür Yardımcıları İnan Gündüz, Cengiz Köse, şube müdürleri ve DSİ personeli katılım sağladı.

Vatandaşların da kullanımına açık olacak tesiste 18 oda, 40 yatak kapasitesi ve yemekhane bulunuyor. (İHA)

Ege’de İzmir Haber – Ege Haber – İzmir

Ege'de İzmir Haber – İzmir Haberler

Haber Editör Haber Editörü

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.